سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزشی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سرپرست تیم فوتبال استقلال

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هرچند که اعضای هیات مدیره حجازی را دوست دارند اما، شرایطی که برای وی در نظر گرفته‌اند مناسب نیست.

اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: گفته‌اند حالا تا نیم فصل به حجازی فرصت می‌دهیم. این یکی از شروطی است که هیات مدیره برای وی در نظر گرفته‌ اما، غافل از این که با این نوع شرط گذاشتن هیچ انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت حجازی باقی نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: استقلال تیمی است که کلیه‌ی اعضا آن از بازیکن گرفته تا هیات مدیره همگی تازه به این باشگاه آمده‌اند. کلیه‌ی اعضا برای اولین بار است که در کنار هم قرار می‌گیرند و نمی‌توان استقلال را با تیمی مثل سپاهان که سه سال در کنار یکدیگر هستند مقایسه کرد. نتیجه‌گیری استقلال مستلزم زمان و برنامه‌ریزی طولانی مدت می‌باشد.

سرپرست استقلال در مورد بازی با پیکان تاکید کرد: هیچ زمانی برای فوتبال گریه نکرده‌ام اما، پس از پایان بازی مقابل پیکان نه برای حجازی بلکه برای مردم گریه کردم.

حاجیلو ادامه داد: خوشحالم برای مردمی اشک ریختم که در آخرین لحظات نیز حجازی را تنها نگذاشتند. برای کسانی که فوتبال را درک می‌کنند و به دنبال حرمت گرایی هستند نه هتک حرمت.

وی درباره‌ی شکست استقلال گفت: در دریافت گل‌ها هیچ کدام از بازیکنان مقصر نبودند. بازیکنان پس از برتری در میدان به مدت 15 دقیقه دچار یک افت بدنی شدند و گویا عضله‌های آنها توان دویدن نداشت. هر چند که در بدنسازی تیم مشکلاتی وجود دارد.